Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 01:24:00 MET

On Sun, 14 Dec 1997 15:16:59 GMT, dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
(Dariusz Brzeziński) wrote:

>3. CZy to nie Ci sami lub ich pobratymcy jeszcze jako PZPR zadali
>zezwolenia ministerstwa lacznosci by w latach 80-tych moc zalozyc
>sobie antene satelitarna?

Wiesz, ja nie jestem za SLD, ale wszedzie na swiecie sensowne rzady sa
lewicujace. Byl we Francji lewicujacy prezydent, bylo spoko. Teraz
przyszedl z prawicy, jest do bani.
W Ameryce byl sobie sensowny Bush, teraz przyszedl "demokrata" Clinton
- do bani. Jestem przeciwki prawicy, bo oni sa przeciwko narodowi.
Lewica jest blizej narodu. A ze mozna to doprowadzic do absurdu (patrz
PZPR), to inna sprawa. Ale pamietaj, ze Hitler powstal z nienawisci do
robotnikow i do lewicy.

>4. Mnie sie to jawi jako chwyt przegranych ktorzy juz zbieraja podpisy
>na przyszle wybory.

A AWS podobnie nie czyni? To tylko walka o te stolki, zeby gdzie te
morde posadzic.

>5.Kiedys trzeba zaczac zbierac pieniadze by moc je dawac.

Ciekawe kiedy mi dadza. Juz to widze.

>6. Naturalnie Pan Cimoszewicz, Kwasniewski, Wiatr, Jaskiernia a tym
>bardziej Cyber Walter o niczym innym nie mysla caly dzien i noc jakby
>tu dac tani dostep do alternatywnego zrodla informacji polskiej
>mlodziezy...

Mysle ze nie. I to mnie boli. Nie widze zadnych sensownych ludzi, pod
czyimi rzadami byloby mi dobrze. List ten rzucilem jako "przynete" do
dyskusji. Sam nie wiem, czy jestem za lewica, czy nie. Z SLD lubie
Oleksego i Kwasniewskiego, a z prawicy Korwina-Mikke i Mazowieckiego.

>8. Sluchaj no koles:

Polityka polityka, ale pozbadz sie zbednych emocji. Wszkaze nie o to
chodzi. Jam polska szlachta, wiec dysputy takowe uwielbiam, ale po co
sie od razu obrazac nawzajem?

>pewnie Ty nie pamietasz, bo byles za maly jak to
>wujkowie Pana Millera, Jaskierni i innych wyprowdzili w pewna
>grudniowa noc czolgi i kazali strzelac do nas.

Czolgi pamietam. Mialem wtedy 5 lat. Wiem, ze mi sie podobaly. I wujek
Jaruzeslki tez. Podobaly mi sie tamte gadajace glowy, wspaniale hasla
i przemowienia. Z prawdziwa radoscia slucham wypowiedzi Gomulki i
innych (jak czasami gdzies puszcza w TV). Wiem, ze to sa bajery, ale
fajnie brzmia.

>I ja mam uwierzyc, ze oni beda szczerze walczyc o "tani dostep do internetu dla kazdego"?

Nie, nie beda. Nikt nie bedzie. Ale jak na razie SLD wprowadzila pare
ustaw, ktore mi sie podobaja, a boje sie ze AWS wprowadzi cos na
ksztalt panstwa koscielnego.

>Zal mi Ciebie, bo masz jeszcze wiele rozczrowan przed soba.

Nie czas zalowac roz... ;^)))))

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony