Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Dariusz Brzeziński (dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 20:34:16 MET

On Mon, 15 Dec 1997 00:24:00 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Tristan Alder) wrote:

>Wiesz, ja nie jestem za SLD, ale wszedzie na swiecie sensowne rzady sa
>lewicujace.

??????????????????????????????????????????????????????????

> Byl we Francji lewicujacy prezydent, bylo spoko. Teraz
>przyszedl z prawicy, jest do bani.

A wiesz dlaczego przyszedl z prawicy: bo lewaki nie mieli juz z czego
dawac i mogli sie posliznac, wiec najlepiej - oddac wladze. Niech
prawica martwi sie z nimi. My poczekamy, az gospodarka sie troche
odbuduje, a potem wrocimy....Podobny scenariusz mial miejsce w
Szwecji.

>W Ameryce byl sobie sensowny Bush,

Busz byl z partii republikanskiej (podobnie jak Reagan) wiec jest wg.
naszej nomenkulatury "prawicowcem".

>teraz przyszedl "demokrata" Clinton
> do bani.

Clinton jest demokrata wiec wg. naszej nomenkulatury "lewicowcem".

> Jestem przeciwki prawicy, bo oni sa przeciwko narodowi.

??????????????????????????????????????????????????????
i jeszcze jedno: nie chodz zbyt czesto na spotkania SLD bo oni
straszna wode z mozgu robia.

>Lewica jest blizej narodu.

?????????????????????????????????????????????????????

>A ze mozna to doprowadzic do absurdu (patrz
>PZPR), to inna sprawa. Ale pamietaj, ze Hitler powstal z nienawisci do
>robotnikow i do lewicy.

Sluchaj: wlasnie wydrukowalem sobie Twoj posting, bo czegos takiego
jeszcze nie cytalem.... jak zyje. Nawet nie wiem jakich uzywac
argumentow. Brak mi ich....i rece mi opadaja.
Powiedz szczerze: skad wziales w/w zdanie?Sam wymysliles?

>A AWS podobnie nie czyni? To tylko walka o te stolki, zeby gdzie te
>morde posadzic.

Ja nie powiedzialem, ze AWS tego nie robi. Ja powiedzialem ze SLD
odpowiedzialo tak, i wylacznie dlatego, ze zbieraja punkty na nowe
wybory. A ze zebrali juz jeden, nieprawdaz - TWoj. Ty im wierzysz.

>Ciekawe kiedy mi dadza. Juz to widze.

Wiesz kiedy "rzadzil" Balcerowicz po raz pierwszy - startowalem
rodzinny interes. I wystartowalem. Za czasow mafii SLD tylko ich
kolesie mogli startowac interesy. Ja nie potrzebuje innych argumentow.
Poza tym: lubisz dostawac pieniadze?czekasz na nie? ja wole je sam
zarobic niz czekac na scierwo ze stolu biurw.

>Mysle ze nie. I to mnie boli. Nie widze zadnych sensownych ludzi, pod
>czyimi rzadami byloby mi dobrze. List ten rzucilem jako "przynete" do
>dyskusji. Sam nie wiem, czy jestem za lewica, czy nie. Z SLD lubie
>Oleksego i Kwasniewskiego, a z prawicy Korwina-Mikke i Mazowieckiego.

wiesz co to jest mama3yga?

>Polityka polityka, ale pozbadz sie zbednych emocji. Wszkaze nie o to
>chodzi. Jam polska szlachta, wiec dysputy takowe uwielbiam, ale po co
>sie od razu obrazac nawzajem?

>Czolgi pamietam. Mialem wtedy 5 lat. Wiem, ze mi sie podobaly. I wujek
>Jaruzeslki tez. Podobaly mi sie tamte gadajace glowy, wspaniale hasla
>i przemowienia. Z prawdziwa radoscia slucham wypowiedzi Gomulki i
>innych (jak czasami gdzies puszcza w TV). Wiem, ze to sa bajery, ale
>fajnie brzmia.

Gratuluje.
Ale mnie podobaja sie inne rzeczy.

>Nie, nie beda. Nikt nie bedzie. Ale jak na razie SLD wprowadzila pare
>ustaw, ktore mi sie podobaja, a boje sie ze AWS wprowadzi cos na
>ksztalt panstwa koscielnego.

>Nie czas zalowac roz... ;^)))))

Wiesz - nie odpisuj mi wiecej (ja tez tego nie zrobie), bo to do
niczego nie prowadzi. Mowimy innymi jezykami i zyjemy w innych
swiatach.Sorry.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm