Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Dariusz Brzeziński (dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 16:16:59 MET

On Thu, 11 Dec 1997 14:51:33 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Tristan Alder) wrote:

 Pozwole sobie zacytowac, co
>napisal SLD:
>Stanowisko SLD JEST JASNE:
> NIE DLA 22% VATU NA USLUGI TELEKOMUNIKACYJNE.
>Tomasz Borysiuk
>Biuro Prasowe KP SLD

1. Ciekawy jestem czy podobna odpowiedz otrzymalbys gdyby to SLD bylo
obecnie u wladzy.
2. Jesli sie nie myle to SLD tez planowalo podobna podwyzke.
3. CZy to nie Ci sami lub ich pobratymcy jeszcze jako PZPR zadali
zezwolenia ministerstwa lacznosci by w latach 80-tych moc zalozyc
sobie antene satelitarna?
4. Mnie sie to jawi jako chwyt przegranych ktorzy juz zbieraja podpisy
na przyszle wybory.

>Ostatnio jednak sluszalem, ze mr Glemp oswiadczyl, ze KK poprze
>_wszystkie_, nawet te najbardziej godzace w narod poczynania rzadu, a
>rzad zapowiedzial ostre podwyzki oraz ladowanie wszystkich pieniedzy w
>przemysl.

5.Kiedys trzeba zaczac zbierac pieniadze by moc je dawac.

>Tak wiec zapomnijcie o dodatcjach, oswiacie, tanim
>internecie oraz tanim telefonie.

6. Naturalnie Pan Cimoszewicz, Kwasniewski, Wiatr, Jaskiernia a tym
bardziej Cyber Walter o niczym innym nie mysla caly dzien i noc jakby
tu dac tani dostep do alternatywnego zrodla informacji polskiej
mlodziezy...

>I tak juz w naszym kraju jest za duzo telefonow, a ludzie miast do
>kosciola, do panienek wydzwaniaja. ;^)

7. ten problem rowniez przez ostatnie lata spedzal sen z powiek w/w
panom.

>Ale coz - wyborcy tak glosowali - widac panstwo wyznaniowe pod rzadami
>mr Gelmpa im odpowiada. Jedyna nadzieja, ze sie ten parlament szybko
>rozpadnie...
>
>---
> hrabia Tristan Alder
> Przedsesyjnie Zmartwiony

8. Sluchaj no koles: pewnie Ty nie pamietasz, bo byles za maly jak to
wujkowie Pana Millera, Jaskierni i innych wyprowdzili w pewna
grudniowa noc czolgi i kazali strzelac do nas. I ja mam uwierzyc, ze
oni beda szczerze walczyc o "tani dostep do internetu dla kazdego"?
Zal mi Ciebie, bo masz jeszcze wiele rozczrowan przed soba.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm