Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 12:18:04 MET

On Mon, 15 Dec 1997 00:24:00 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Wiesz, ja nie jestem za SLD, ale wszedzie na swiecie sensowne rzady sa
>lewicujace.

To jakas rewolucyjna teoria. Jaki kraj na swiecie zanotowal boom gospodarczy
pod zadami lewicy?

>Byl we Francji lewicujacy prezydent, bylo spoko.

Ten prezydent upanstwowil koncern Renault. Pozniej nastaly dla niego ciezkie
czasy... (dla Renaulta).

>eraz
>przyszedl z prawicy, jest do bani.

Co jest z nim do bani? Pytam, bo nie wiem.

>W Ameryce byl sobie sensowny Bush, teraz przyszedl "demokrata" Clinton
>- do bani.

Zauwazam, ze Bush byl republikaninem (prawica), a Clinton to lewicowiec
(demokrata). Sam sie pogubiles :).

>Jestem przeciwki prawicy, bo oni sa przeciwko narodowi.

O, to nowe...

>Lewica jest blizej narodu.

Jezeli lewica - to nie "narod", tylko "spoleczenstwo" lub "obywatele" :)
Zreszta to tez nowe...

>A ze mozna to doprowadzic do absurdu (patrz
>PZPR), to inna sprawa. Ale pamietaj, ze Hitler powstal z nienawisci do
>robotnikow i do lewicy.

Kolejny raz zauwazam, ze sobie przeczysz. Adolf byl narodowym socjalista.

>Ciekawe kiedy mi dadza. Juz to widze.

"Dawali" przez 1989 rokiem. Teraz warto samemu zarobic.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --