Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Marcin Maruta (mmaruta_at_km.com.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 11:36:42 MET

Tristan Alder wrote:

> Wiesz, ja nie jestem za SLD, ale wszedzie na swiecie sensowne rzady sa
> lewicujace.

Bluznisz Wasc, albo historii nie znasz. Z najnowszej to chocby margaret Tch., z dawnej to
wszyscy.

> Byl we Francji lewicujacy prezydent, bylo spoko. Teraz
> przyszedl z prawicy, jest do bani.

W czym niby???

> W Ameryce byl sobie sensowny Bush, teraz przyszedl "demokrata" Clinton
> - do bani

Hrabio, litosci !!!! Clinton to lewica, Bush to prawica w rozumieniu europejskim.....

> . Jestem przeciwki prawicy, bo oni sa przeciwko narodowi.

??? Prawica przeciwko narodowi ???

> CIACH

> Mysle ze nie. I to mnie boli. Nie widze zadnych sensownych ludzi, pod
> czyimi rzadami byloby mi dobrze. List ten rzucilem jako "przynete" do
> dyskusji. Sam nie wiem, czy jestem za lewica, czy nie. Z SLD lubie
> Oleksego i Kwasniewskiego, a z prawicy Korwina-Mikke i Mazowieckiego.

Z pierwszym zdaniem sie zgodze. Ze wzgledu jednak na wymieszanie pojec chyba dobrze by bylo
uscislic pewne pojecia dla dalszej dyskusji. Ale to nie ta lista ...

> Polityka polityka, ale pozbadz sie zbednych emocji. Wszkaze nie o to
> chodzi. Jam polska szlachta, wiec dysputy takowe uwielbiam, ale po co
> sie od razu obrazac nawzajem?

Ano racyja

> Czolgi pamietam. Mialem wtedy 5 lat. Wiem, ze mi sie podobaly. I wujek
> Jaruzeslki tez. Podobaly mi sie tamte gadajace glowy, wspaniale hasla
> i przemowienia. Z prawdziwa radoscia slucham wypowiedzi Gomulki i
> innych (jak czasami gdzies puszcza w TV). Wiem, ze to sa bajery, ale
> fajnie brzmia.

No widzisz - dla mnie ten okres to zastrzeleni ludzie, palowane demonstracje i poczucie
beznadzieji. Nikt hrabio nie dopuscilby Cie do Internetu, gdyby to jeszcze trwalo.

> Nie, nie beda. Nikt nie bedzie. Ale jak na razie SLD wprowadzila pare
> ustaw, ktore mi sie podobaja, a boje sie ze AWS wprowadzi cos na
> ksztalt panstwa koscielnego.

Co przez to rozumiesz - zarzut czesty ale bez precycyzyjnych argumentow.

  Amen

marcin