O prawicy i lewicy - bylo Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 21:42:50 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<34947643.3840667_at_news.icm.edu.pl>...
> Wiesz, ja nie jestem za SLD, ale wszedzie na swiecie sensowne rzady sa
> lewicujace. Byl we Francji lewicujacy prezydent, bylo spoko. Teraz
> przyszedl z prawicy, jest do bani.

Mowisz o tym oszuscie, majacym corke z kochanka, oszukujacym obywateli na
temat swego zdrowia, pod koniec kadencji nie zawsze rozumiejacym co sie
dzieje ( wskutek choroby - jak Brezniew ), wykorzystjacemu sluzby specjalne
do rywaynych celow ?

> W Ameryce byl sobie sensowny Bush, teraz przyszedl "demokrata" Clinton
O ile pamietam to Bush to prawicowiec z krwi i kosci ( z Teksasu ! )

> PZPR), to inna sprawa. Ale pamietaj, ze Hitler powstal z nienawisci do
> robotnikow i do lewicy.

O SS mowiono, ze sa jak befsztyk - czarni na zewnatrz, czerwoni w srodku -
badz co badz NSDAP bylo partia socjal-demokratyczna w nazwie !

Mysle, ze chodzilo o to, ze zebylewicy mogla trwonic i wydawac pieniadze
-prawicy musi je wpierw zarobic !

> Oleksego i Kwasniewskiego, a z prawicy Korwina-Mikke i Mazowieckiego.
Nie porownuj czerwonych zdrajcow, oszustow od Polisy i oszlomow z kims
takim, jak Mazowiecki

--
jacek