Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Michal Calka (mjcalka_at_pik-net.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 20:16:06 MET

Tristan Alder wrote:
> [duzo roznych rzeczy, na ktore inni juz odpowiedzieli]
> Ale pamietaj, ze Hitler powstal z nienawisci do
> robotnikow i do lewicy.

Toby sam siebie musial nienawidzic!

Hrabio! Niech Pan sobie kupi encyklopedie. NSDAP (Nationalsozialistische
Arbeiterpartei czyli Narodowosocjalistyczna Partia Robotnicza - to mi
cos przypomina) zostala zalozona przez robotnikow i bezrobotnych. Oni
stanowili jej trzon (byl taki znakomity, niemiecki film - bodajze "Honor
i Krew", albo podobnie - ktory pokazywal jak to sie dzialo, ze uczciwi
ludzie wstepowali do takiej partii) az do czasu, az zdobyla wladze.
Dopiero gdy upadek Republiki Weimarskiej wydawal sie byc nieuchronny,
ruch zaczeli wspierac magnaci przemyslowi (na czym zreszta roznie
wyszli). Hitlerowcy nie dlatego nienawidzili komunistow, ze byli
"prawicowi", ale dlatego, ze byla to idea "zydowska i kosmopolityczna".

Dalsza analize sobie daruje, bo juz wystarczy tego spamu. A jak Hrabia
lubi ladne przemowienia - prosze sobie poczytac "Mein Kampf". Moge tez
podeslac "Horst-Wessel-Lied" ("Die Fahne hoch ..." - ladna
pierwszomajowa piosenka) na priv.

> Czolgi pamietam. Mialem wtedy 5 lat. Wiem, ze mi sie podobaly. I wujek
> Jaruzeslki tez. Podobaly mi sie tamte gadajace glowy, wspaniale hasla
> i przemowienia. Z prawdziwa radoscia slucham wypowiedzi Gomulki i
> innych (jak czasami gdzies puszcza w TV). Wiem, ze to sa bajery, ale
> fajnie brzmia.

Hrabia nie mowi tego powaznie !!!

> --
> hrabia Tristan Alder
> Kolokwiami wykonczony
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to sie daje zauwazyc !!! Kolokwia zapewne nie
byly z historii ....

--
Michal Calka
(mjcalka_at_pik-net.pl)