Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Witold Gawronski (wittorio_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 22:02:19 MET

Dzień dobry Wszystkim.

Mam wielki problem. Jestem uczniem pierwszej klasy Technikum
Samochodowego w Gliwicach. Na zajęciach z informatyki nawiązałem
pierwszy kontakt z prawdziwym komputerem.

Wczoraj Pani Profesor stwierdziła, że z powodu wyjęcia dyskietki ze
stacji dysków w czasie, gdy jeszcze świeciła się dioda LED uszkodziłem
twardy dysk i muszę ponieść koszty w wysokości 90PLN.
(Moje kieszonkowe wynosi zaledwie 30 PLN, i to tylko wtedy gdy jestem
grzeczny i pracowity).
Koledzy i zaprzyjażniony elekrtonik z doświadczeniem komputerowym
twierdzą, że to fikcja. Proszę o odpowiedzi na ten temat, gdyż
zamierzam je zebrać na dyskietce i nieodpłatnie przekazać Pani
Profesor.

List ten piszę gościnnie i na Jego adres proszę o odpowiedzi, sprawa
bardzo pilna.

                        Pozdrawiam Łukasz Żary.