Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu_srv.ualberta.ca)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 10:44:36 MET

Witold Gawronski wrote in message <346b6515.10057462_at_news.icm.edu.pl>...

>Mam wielki problem. Jestem uczniem pierwszej klasy Technikum
>
>Wczoraj Pani Profesor stwierdziła, że z powodu wyjęcia dyskietki ze
>stacji dysków w czasie, gdy jeszcze świeciła się dioda LED uszkodziłem
>twardy dysk i muszę ponieść koszty w wysokości 90PLN.

Problem lezy w tym, czy zrobiles to zlosliwie, czy z powodu niewiedzy.
Jezeli zlosliwie, to 3 miesiace bez forsy powinno Cie czegos nauczyc.
Jezeli przyczyna byla niewiedza, to powinna zaplacic szkola. Ostatecznie
moga obciazyc kosztami nauczycielke za brak nadzoru. :)

Nie ma znaczenia, co sie uszkodzilo. Pomoce naukowe zawsze zuzywaly
sie szybko. :)

Andrzej