Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:27:27 MET

Witold Gawronski wrote:

> Wczoraj Pani Profesor stwierdziła, że z powodu wyjęcia dyskietki ze
> stacji dysków w czasie, gdy jeszcze świeciła się dioda LED uszkodziłem
>
> twardy dysk i muszę ponieść koszty w wysokości 90PLN.
> (Moje kieszonkowe wynosi zaledwie 30 PLN, i to tylko wtedy gdy jestem
> grzeczny i pracowity).
> Koledzy i zaprzyjażniony elekrtonik z doświadczeniem komputerowym
> twierdzą, że to fikcja. Proszę o odpowiedzi na ten temat, gdyż
> zamierzam je zebrać na dyskietce i nieodpłatnie przekazać Pani
> Profesor.

> [...]

   Witam!
No cóż dołączam się do akcji! Ale przy okazji kilka wyjaśnień.
Absolutnie niemożliwe jest aby przy wyjmowaniu dyskietki "padł"
twardziel i to sprzętowo! Możliwe, że uszkodziła się na nim jakaś
informacja (rozwiązanie: Disk Doctor lub coś w tym stylu), ale i to nie
jest pewne. Jeśli już coś naprawdę miało się uszkodzić to prędzej stacja
dysków, jest to tym bardziej prawdobodobne ze względu na cenę, którą
podałeś. No ale jeśli twoja nauczycielka nie rozróżnia tych dwóch
urządzeń to można ją posądzić o brak kompetencji, więc lepiej
przyprowadź kogoś obeznanego i niech to on sprawdzi.

Powodzenia!

MrLuck
mailto: mrluck_at_priv.onet.pl