Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 09:21:12 MET

Witold Gawronski wrote:

> Wczoraj Pani Profesor stwierdziła, że z powodu wyjęcia dyskietki ze
> stacji dysków w czasie, gdy jeszcze œwieciła się dioda LED uszkodziłem
> twardy dysk i muszę ponieœć koszty w wysokoœci 90PLN.

Brednie, wierutne brednie. Nawet gdyby wypiac kable to i tak nie moze
sie nic stac dyskowi.

Chlopie nie daj sie.!!!!!!!

Mam syna w I klasie LO (profil informatyczny) i nauczycielka informatyki
czasami opowiada takie brednie, ze glowa boli.
W razie czego daj znac - do Gliwic mam blisko.
A jezeli cos sie stalo to jest jej wina (brak opieki nad pracownia, brak
konserwacji sprzetu itd.)

--
Pozdrowionka
   Janusz