Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 00:52:07 MET

Witold Gawronski wrote:

> Dzień dobry Wszystkim.

Po pierwsze nauczycielka (!) informatyki (!!!) nie odróżnia dysku
twardego od flopa. Przy 90PLN chodziło raczej o uszkodzenie flopa, co
przy wyjmowaniu dyskietki w czasie pracy stacji może się teoretycznie
zdarzyć, aczkolwiek jak żyję nie słyszałem o takim przypadku.
Oczywiście, że jeśli taką operację będziemy powtarzać wielokrotnie, to
może to spowodować rozkalibrowanie napędu głowicy i stacja przestanie
czytać dyskietki lub zacznie je uszkadzać.

Nie wiem jakie są objawy uszkodzenia, ale radzę Ci, jeśli nauczycielka
się na to zgodzi, dać flopa do zbadania komuś kto się na tym zna.

Pozdrawiam

-- , --
-- Robert Slaski --
-- mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl mailto:slaskir_at_polbox.com --
-- --