Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 17:21:06 MET DST

On Sat, 18 Oct 1997 04:41:13 +0200 (CEST), Andrzej Lewandowski wrote:

>No nie... Wolne zerty - real-time pod DOSem?... Do czego to?... Do
>sterowania winda? Daj znac gdzie te windy chodza, bede wiedzial gdzie
>zasuwac po schodach...

Te "windy" o ktorych pisze chodza~ miedzy innymi na Twoim biurku,
bo "winda" to popularne polskie okreslenie symulatora systemu
operacyjnego o nazwie windows.

a systemami real-time zajmuje sie juz z 10 lat
i circa polowa z tego co napisalem powstala (i pracuje!) pod DOSem
a reszta pod roznymi wynalazkami typu MRT-OS etc.
Jesli charakter srodowiska pracy na to pozwala, zastosowanie
typowych architektur przemyslowych mija sie z celem nie mowiac
o tym ze jest po prostu drozsze (chyba ze ktos wypuszcza urzadzenie
w tysiacach egzemplarzy) wiec zazwyczaj opieram sie na architekturze
normalnego PeCet'a tzn. zwyczajna pecetowa plyta matka, karta
z flash rom na programy, bateryjnie podtrzymywany ram-dysk,
i z reguly jakas karta "proprietary" na najzwyczajniejszej szynie ISA.
W Italii pracuje~ dla aeronautyki wiec od dzialania moich
urzadzen zalezy rowniez i zycie sporej liczby osob.
Tak wiec twoje zarty o omijaniu glupiej windy, ktora~ steruje
jakis program pod DOSem nie wydaja mi sie specjalnie udane.

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi
WARNING!  This document was created and transmitted using OS/2 V4.
Installation of this software on your machine will cause increased
productivity, Power User Syndrome, Anty-M$ Symptom,  and cause you
to make  your  own  decisions  about  how  you  want  to use  your
workstation. Get Warped at your own risk!