Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 14:27:14 MET DST

On Thu, 16 Oct 1997 12:40:35 +0200 (CEST), Jacek Piskozub wrote:

>Przyznawanie sie do ignorancji w sprawach oczywistych to dosc dziwna taktyka.
>Szczegolnie, ze uzywasz Microsoft Outlook Express 4.71.1712.3 czyli pewnie
>piszesz spod rzeczonych Windowsow95...

nie trzeba nawet zagladac do headera zeby wiedziec ze te maile
pochodza spod wyzej wymienionego scierwa.
Cytowanie PO odpowiedzi - typowy wynalazek kurwy i diabla
(specjalnosc microsoftu), nie mowiac juz o tym ze maile
p.Popiela wyskakuja u mnie PUSTE i zeby je przeczytac
musze otwierac attachment.

jak zwykle - standard ... inaczej

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi