Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 13:32:53 MET DST

On Fri, 17 Oct 1997 11:41:51 +0200 (CEST), Wojtek Rypniewski wrote:

>In article <34472b1f.175820526_at_news.nask.org.pl>, zbiru_at_silesia.pik-net.pl
>(Jaroslaw Zabiello) wrote:
[...]
> [...]
[...]
[...]
>Da sie. System 8.0 ma klika nowych, wygodnych rozwiazan, ktore
>"chwytaja" od pierwszego razu, tzn. w ogole nie trzeba sie
>przyzwyczajac. To ja wlasnie nazywam ergonomia. Podziwu godne.
>Polecam.

Zwolennicy nadgryzionego jablka nieslusznie myla peceta z winda~.
Nie jest to bynajmniej jedyny system operacyjny (w przypadku windy
nalezaloby napisac - symulator systemu operacyjnego) na ten typ
komputera. Mamy przedewszystkim rozne odmiany unixa oraz OS/2 i Next.
I jesli chodzi o walory interface'u uzytkownika - musze~ stwierdzic
z cala~ moca~, ze przy WPS (WorkPlace Shell) WARP'a moze sie schowac
nie tylko winda ale i MacOS. Jedyny ktory wytrzymuje porownanie
to NeXt Step.

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi