Quantum to badziewie !

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 10:14:22 MET DST

On 24 Jun 1997 21:09:38 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>heh... specjalisci-informatycy-geniusze. stek bzzdur + podzespoly ze
>smietnika.
>
>karpio

Karpio juz nabawil sie fiksacji na punkcie WD. A ja kupowalem i dyski WD
i ich karty graficzne i inne podzespoly i uwazam ze to wszystko bylo/jest
do d*y w porownaniu z produktami innych czolowych firm.
Nie jest problemem zrobienie czegos co przewyzsza parametrami
produkty konkurencji ale ma 5x wieksza awaryjnosc i 10x krotsza zywotnosc.
(To o dyskach, bo inne podzespoly zawsze mieli kiepskie).
A poza tym - jak Caviary sa takie dobre to dlaczego:
1. nikt kto sie troche zna na sprzecie nie chce ich kupowac
2. Kazdy kto je jednak kupil wiecej juz tego nie robi
3. Regularnie od paru lat musza sie reklamowac we wszystkich czasopismach,
   co i tak nie odnosi zadnego efektu.

W/w dane pochodza od mojej rodziny, znajomych, wspolpracownikow i osob
handlujacych sprzetem z calej Polski poludniowej i pd-wsch z ostatnich 2
lat. Jezeli okolo 50 osob psioczy na kupione Caviary a nikt nie jest
zadowolony, to o czyms to swiadczy.

JaKo