Re: Quantum to badziewie !

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 22 Jun 1997 - 18:42:33 MET DST

> Rany... co za idiotyzmy... 3.1 Samsung: trasnfer z nosnika 3MB/s, czas
> przeskoku track-2-track 8ms, sredni czas dostepu 17ms... I to ma byc
> dobry dysk? Toz to Caviary w czasach dyskow o pojenosciach rzedu 170MB
> mialy lepsze parametry...

> Conner robil dobre dyski? Kolejna rewelacja... :) Poza seria CFA nie
> spotkalem z porzadna konstrukcja tego producenta. Obecnie zas Seagate
> klepie swoje Medalisty wlasnie w fabrykach Connera wg. ich technologii...
> Czyli nie tylko Conner jest do chrzanu ale i spora czesc Seagatow :)

> [...]

Czesc,
Mam podobny problem.Od poniedzialku rozpoczynam swoj Quest For Hard Disk.Czy
w zwiazku z tym moglbys mic cos doradzic?Poszukuje czegos rzedu 2,5 GB,
mialem na mysli SeagateMedalistPro, ale po ostatnich dyskusjach wlos mi sie
jezy.Z gory dziekuje.

Paszczak

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p