Re: Quantum to badziewie !

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.com.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 13:10:23 MET DST

On Sun, 29 Jun 1997, Janusz Kolodziej wrote:
:
:Karpio juz nabawil sie fiksacji na punkcie WD. A ja kupowalem i dyski WD
:i ich karty graficzne i inne podzespoly i uwazam ze to wszystko bylo/jest
:do d*y w porownaniu z produktami innych czolowych firm.
:Nie jest problemem zrobienie czegos co przewyzsza parametrami
:produkty konkurencji ale ma 5x wieksza awaryjnosc i 10x krotsza zywotnosc.
:(To o dyskach, bo inne podzespoly zawsze mieli kiepskie).
:A poza tym - jak Caviary sa takie dobre to dlaczego:
:1. nikt kto sie troche zna na sprzecie nie chce ich kupowac
:2. Kazdy kto je jednak kupil wiecej juz tego nie robi
:3. Regularnie od paru lat musza sie reklamowac we wszystkich czasopismach,
: co i tak nie odnosi zadnego efektu.
:
:W/w dane pochodza od mojej rodziny, znajomych, wspolpracownikow i osob
:handlujacych sprzetem z calej Polski poludniowej i pd-wsch z ostatnich 2
:lat. Jezeli okolo 50 osob psioczy na kupione Caviary a nikt nie jest
:zadowolony, to o czyms to swiadczy.

Ja ma w firmie 20 sztuk Caviarow i zadnej awarii...
CO do Caviarow, to mam takie wrazenie, ze do Polski sprowadza ktos dyski
po naprawach i pcha jako nowe. Coz, ja kupuje od sprawdzonego dostawcy i
problemow nie mam. Natomiast niewiedziec czemu seagate 850MB trafil do
kosza po 2 miesiacach.. (ale jeden, wiec moze po prostu pech).
Inna sprawa, ze ciezko jest sprawdzic, czy dysk jest nowy, czy
naprawiany... Ale to juz inna historia

    /_ _______ Adam Plaszczyca (48 12) 493572
  ___/ /_ ___ os. Zloty Wiek 27/7, 31-617 Krakow
 _______/ /_ trzypion_at_micros.com.pl | _555_at_irc.pl
___________/ http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/