Re: Quantum to badziewie !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 05:44:01 MET DST

On Sat, 14 Jun 1997 17:15:53 +0200 (CEST), Jarecki wrote:

>Mam przykre doswiadczenia z dyskami Quantum zarowano EIDE jak i SCSI.
[...]
>Mialem do czynienia ostatni z jakims ok. 10
>dyskami Quantum i zaden nie chodzil normalnie
[...]
>troche drozsze, ale za to jakosciowo lepsze. Prosilbym o jakiekolwiek
>odzewy w tej sprawie, chcialbym wiedziec, czy moje boje z Quantum
>potwierdzaje inni digitalmen.

nie potwierdzam.
Uzywam Quantum'ow od lat, do dzis w firmie chodza bez zarzutu
stare ProTracker'y 250MB, w domu od roku Fireball ozeniony z BigFoot'em
nie wylaczam komputera prawie nigdy, w dodatku czesto w nim grzebie
wiec obudowy nie chce mi sie zakladac co znacznie pogarsza chlodzenie,
a temperatury w Italii tez srednio znacznie wyzsze niz w Polsce
nie mialem nawet jednego bad-sectora na Quantumach
nawet na intensywnie uzywanych pieciolatkach

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi