Re: Quantum to badziewie !

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 21:55:03 MET DST

>Karpio juz nabawil sie fiksacji na punkcie WD. A ja kupowalem i dyski WD
>i ich karty graficzne i inne podzespoly i uwazam ze to wszystko bylo/jest
>do d*y w porownaniu z produktami innych czolowych firm.

Przepraszam. Istotnie jestem nienormalny. W dodatku jak slusznie
zauwazyles nie znam sie na niczym, w szczegolnosci na sprzecie, czemu
dalem wyraz chcoiazby tutaj na liscie. Cale szczescie, ze mozna tu spotkac
ludzi, ktorzy NAPRAWDE sie na tym znaja, ot chociazby takich jak Ty...
Dzieki ze podsumowales to w skrocie:

>1. nikt kto sie troche zna na sprzecie nie chce ich kupowac
>2. Kazdy kto je jednak kupil wiecej juz tego nie robi
>3. Regularnie od paru lat musza sie reklamowac we wszystkich czasopismach,
> co i tak nie odnosi zadnego efektu.

1. Pisalem - ze nie znam sie na sprzecie, Ty natomiast jestes wielki
elektryk^H^H^H^H^H^Hspecjalista.
2. Jestem nikt, skoro do grupy kazdy zaliczac sie nie moge, ale to nie
nowosc, prawda?
3. Istotnie nie widzialem nigdy reklamy Quantuma, Fujitsu czy Seagate...
Coz za spostrzegawczosc (a zerknijmy chociazby do ostatniego Chipa).

>W/w dane pochodza od mojej rodziny, znajomych, wspolpracownikow i osob
>handlujacych sprzetem z calej Polski poludniowej i pd-wsch z ostatnich 2
>lat. Jezeli okolo 50 osob psioczy na kupione Caviary a nikt nie jest
>zadowolony, to o czyms to swiadczy.

Wybacz, ja w swoim widzialem jeden komputer. Niestety zepsuty (Optimus -
przyp. red.). Cieszy mnie, ze moge spotkac wybitnego fachowca, ktory
wybije mi z glowy rozne bzdury, ktore w niej siedza... W koncu sprzedal
50 komputerow w ciagu ostatnich 2ch lat - a to znaczy ze jest boss i
fachowiec. Szkoda tylko, ze nie potrafil zadowolic swoich klientow i
swoje bledy usprawiedliwia Caviarami, bledami w Win95 i czym tam mu do
glowy przyjdzie... A moja firma? Coz... Caviary to glowna linia dyskow,
podobnie jak ASUSy to glowna linia plyt, i STB to glowna linia kart
graficznych, i USR to glowna linia modemow, i... ale ja sie nie znam
przeciez na sprzecie w ogole, jakies glupoty tu opowiadam, a reklamacji w
serwisie nie mam tylko dlatego, ze klientom nie dodaje kabli zasilajacych
do zestawow, i instruuje, ze lepiej komputera nie wlaczac do sieci...

pozdrawiam i zycze powodzenia w interesach oraz jeszcze bardziej trafnych
ocen sprzetu, potwierdzonych rownie ogromnym doswiadczeniem kazdemu...

karpio