Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:26:33 MET

18 Jan 97 , 14:11, iss pisal:

> Leszek A. Szczepanowski wrote:
>[..]

> Widac gosciu ze nigdy nie pracowales na Amiga'ch. A jesli chodzi o
> porownanie to porownujesz Amige sprzed min. 3 lat do nowego pc-ta.
> Sprobuj moze do 386 co? A multitasking i tak jest lepszy na starenkiej
> Amidze.

A po co porownywac do 386? Przeciez to zlom! Twoje argumenty dowodza
ze Amiga dobra to BYLA ale juz niestety nie jest. Ona zreszta dobra
przestala byc bardzo szybko. A argument ze multitasking i tak jest
lepszy kwalfikuje takie dyskusje na pl.soc.religia.

Ja porownuje Amige do Pentium 100 MHZ i co widze? Dno panowie. Amiga
to szmelc. Po prostu zle zainwestowaliscie swoje pieniazki i teraz
przebolec trudno. Ale ja to ruzumiem. Sam mialem Amige ale sie na
szczescie szybko pozbylem klopotu. Wam widac sie nie udalo, szczerze
wiec wspolczuje.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski