Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 18:53:48 MET

Mialem Amige teraz mam PC-ta. Uwazam ze Amiga jest juz zbyt dlugo nie
modernizowana i porownywanie jej z P200 lub 386 mija sie z celem .
Jednak gdy czytam wypowiedz jakiegos ignoranta na temat multitaska Amigi to
krew mnie zalewa. Ja mialem A 1200 030 6MB RAM i uwazam ze ta Amisia
potrafila wiecej ( co juz nieraz udowodnilem kolegom z PC) od mojego P75
16MB RAM z "wodotryskami" Naturalnie chodzi mi w tym przypadku tylko o
dzialanie programow w multitasku. Puszczalem na PC-cie moduly
uruchamialem w tle aplikacje i wszystko bylo OK dokad nie zaczalem
formatowac dyskietki i
przenosic plikow z partycji na partycje. Przypuszczam ze to raczej wina
"wspanialych"
WIN'da i Billa G... niz PC-ta . ale liczy sie wynik....
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy komputerow ( obojentnie jakich)

--
Wojciechowski
wuwu_at_free.polbox.pl