Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Sebastian Kieltyka (SebKt_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 18:55:20 MET

Mariusz Studzinski wrote:

> [...]
> Brilliance, itd, PC mogl sie pochwalic jedynie jakimis wektorowymi
> kichami. To nie jest przypadek,ze taki np. LightWave jest teraz
> najlepszym programem do animacji 3D na PC - rozwijal sie on przez lata
> na Amidze.

> P.S. I jeszcze jedno: mam PC od 3-ch lat wiec raczej nie radze wciskac
> mi kitu. Gdyby rozwoj procesorow dla AMigi byl tak dynamiczny jak w
> przypadku PC, komputer ten na pewno nie poszedlby w zapomnienie. Coz z
> tego, ze byly na nim genialne programy graficzne jesli taki np. Real3D
> generowal na dopalonej A1200 4 klatki na dobe.

To ze PC (cytuje) "mogl sie pochwalic jedynie jakimis wektorowymi kichami"
wynikalo tylko z tego, ze programisci nie wykorzystywali pelnych jego
mozliwosci. Ze zwyklego AT mozna bylo wiecej wycisnac niz z Amigi.

Poza tym nie rozumiem logiki Twojego listu, najpierw piszesz:

"Taki LightWave czy Real3D rozklada 3D Studio na obie lopatki
  zarowno mozliwosciami jak i SZYBKOSCIA"

natomiast pod koniec listu dodajesz:

"Coz z tego, ze byly na nim genialne programy graficzne jesli taki np.
Real3D generowal na dopalonej A1200 4 KLATKI NA DOBE"

Nie wiem jak Ty, ale ja uwazam, ze generowanie 4 klatek na dobe nie nalezy
do najszybszych :)))

P.S. Skoro uwazasz, ze Pecet to taki tandetny komputer a Amiga to cud
techniki, to odpowiedz mi na jedno pytanie:
Po co trzymasz to badziewie (PC) przez 3 lata?

             Sebastian Kieltyka
             mailto:SebKt_at_free.polbox.pl