Re: Jarmark :-))

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 14:23:56 MET

Tomasz Kepinski <tomk_at_polbox.pl> wrote in article <01bc04b8$dab7bf60$a60574c3_at_tomaszke>...

> [...]
> jedynie z dowcipow.
> Wiekszosc osob dobrze wie, ze Polbox nie jest pierwsza i jedyna firma
> swiadczaca uslugi bezplatnej poczty.
> My natomiast jako pierwsi wprowadzilismy to w Polsce. W swietle sieci
> Internet nie ma to jednak zadnego znaczenia.
> Konto mozna zalozyc sobie na kilku innych serwerach dzialajacych na
> podobnej zasadzie.
>
> W sensie dostarczania poczty Polbox pelni jedynie role listonosza!
> Nie odpowiadamy za tresc korespondencji.
> Naszym celem jest umozliwienie jej PRZYJMOWANIA przez uzytkownikow.

Tu akurat nie chodzilo o fakt ze polbox udostepnil taka usluge, to jest
chwalebne, ale o to co ludzie pisza wlasnie przez polbox :-) niektorzy
oczywiscie. ale jak to w kazdej rewolucji (mozna chyba tak nazwac pierwszy
darmowy serwis pocztowy w Polsce) potrzebne sa ofiary :-)))

> Jesli dodamy do tego wiedze, ze SMTP nie weryfikuje uzytkownika to juz
> wiemy, ze kazdy moze sobie wyslac dowolny list, z dowolnym adresem nadawcy,
> korzystajac z pierwszego lepszego serwera SMTP. Uzytkownik ktory znajdzie
> sie w Internecie przez siec TPSA nie musi posiadac zadnego konta aby wyslac
> list. Konto jest potrzebne do przyjmowania poczty.

Ja to akurat wiem, nie wiem jak inni. Zreszta pelno jest po sieci stron
oferujacych fake-mail. To jest tak jak w rzeczywistym (nie wirtualnym)
spoleczenstwie: sa porzadni ludzie, sa przestepcy, zlodzieje, donosiciele
itp.

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |