Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Sebastian Kieltyka (SebKt_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 22:18:12 MET

iss wrote:

> Widac gosciu ze nigdy nie pracowales na Amiga'ch. A jesli chodzi o
> porownanie to porownujesz Amige sprzed min. 3 lat do nowego pc-ta.
> Sprobuj moze do 386 co?

A co sie takiego przez te 3 lata w Amiga'ch zmienilo?
Ja by rozwoj Pecetow byl tak "dynamiczny" jak Amigi, to bysmy
pewnie byli (w polocie) na poziomie 486SX :))))

Co do porownania, to Amige mozesz sobie porownac najwyzej do AT
z karta VGA i to wszystko, na wiecej ja nie stac,
3 lata temu mialem 386 i zadna Amiga nie mogla mu sie rownac.
Tak naprawde to Amiga jest (a raczej byla) dobra tylko do gier :))))
(bez obrazy...but life is brutal)

             Sebastian Kieltyka
             mailto:SebKt_at_free.polbox.pl