Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 22:47:16 MET

On Sat, 18 Jan 1997 18:04:59 +0100, Andrzej wrote:

>Tomasz Leszczynski wrote:
>Ale do gier lepszej maszynki od Amigi nie bylo i nie ma (chociaz Pecet
>sie stara - ach te konfigurowanie i wysokie wymagania :(((
>Oczywiscie nie mowie o konsolach bo te sa poza konkurencja i zaden
>komputerek im nie dorowna !!!!
1. Pogrywałem sobie kiedyś (jeszcze na starym dobrym 386) w X-COM - UFO
2,
Wszystko działało płynnie (czasem scrolling był aż zbyt płynny).
Widziałem również jak ta gra biega na Amidze 1200 (zdaje się, że bez
dopalaczy, z 2MB RAM i kostkami AGA) - totalny obciach. Obraz skakał,
jak jakiś UFOk odpalił rakietę to leciała dobre dwie sekundy przez
ekran, wybuchy również nie były płynne. I nie kitujcie mnie, że było
ustawione na slow (sam sprawdzałem). Moja ówczesna konfiguracja to:
386DX40, 4MB RAM, karta OAK 067 (ISA oczywiście). Kumpel jak to
zobaczył, tydzień później przesiadł się na PC'eta.
2. Porównaj ofertę gier (teraz) na Amigę i PC i sam sobie odpowiedz,
co teraz warto kupić do giercowania. Nie wspominając o oprogramowaniu
użytkowym.
>--
>Andrzej Przygodzki
OSciski