Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Vindex (iss_at_us.edu.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:12:48 MET

Tomasz Leszczynski wrote:

> 18 Jan 97 , 14:11, iss pisal:

> A po co porownywac do 386? Przeciez to zlom! Twoje argumenty dowodza
> ze Amiga dobra to BYLA ale juz niestety nie jest. Ona zreszta dobra
> przestala byc bardzo szybko. A argument ze multitasking i tak jest
> lepszy kwalfikuje takie dyskusje na pl.soc.religia.
>
> Ja porownuje Amige do Pentium 100 MHZ i co widze? Dno panowie. Amiga
> to szmelc. Po prostu zle zainwestowaliscie swoje pieniazki i teraz
> przebolec trudno. Ale ja to ruzumiem. Sam mialem Amige ale sie na
> szczescie szybko pozbylem klopotu. Wam widac sie nie udalo, szczerze
> [...]
I tu sie mylisz kolego !!! Od ponad dwoch lat mam PC (aktualnie P166)
ale nadal mile wspominam Amige. Brakuje mi na PC kilku rozwiazan ze
staruszki (np.organizacji desktopu, pracy na wielu ekranach w roznych
rozdzielczosciach, ARexx'a itp.). PC kupilem bo musialem. A tak wogole
to jaka miales Amige (i jaka ma ten kolega)? Jak 500/600 albo
niedopalona 1200 to nie wypowiadaj sie na temat szmelcu bo to tak jak
bys uzywal Pentiuma albo 486 z 4MB. Kazdy sprzet mozna zgnoic jak sie go
nie zna lub mialo sie cienka wersje.

                                        Vindex.