NOKIA z kreskami

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_pb.bielsko.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 14:41:16 MET

Zaproponowano mi zakup monitora: Nokia 17" Multigraph 447 M Trinitron.
Jest bardzo dobry, tylko na ekranie są dwie cienkie, idealnie rowne
poziome kreski, na ciemniejszym tle prawie niewidoczne. Sa one w
idealnie rownej odleglosci mianowicie 5,5 cm od gornej krawedzi ekranu i
tyle samo od dolnej. Jeszcze nim je zauwazyłem sprzedawca pokazal mi je
i powiedzial, ze jest to charakterystyczne dla wszystkich trinitron'ow.
Przedstawil na ten temat calą teorię, z ktorej niewiele zrozumialem.
Rzeczywiście kreski są prawie niewidoczne, wlasciwie w niczym nie
przeszkadzają i sprawiają wrazenie jakby były celowe. Jednak, czy w tej
klasie monitorow rzeczywiscie tak musi byc? Czy nie jest to jakas wada,
ktora pozniej moze miec inne, negatywne skutki?

--
Eugeniusz Burzyk
mailto:eb_at_pb.bielsko.pl