Re: NOKIA z kreskami

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 11:23:51 MET

> I tu Cie rozczaruje. Kiedys faktyczne tak bylo - teraz roznica juz
> praktycznie sie zatarla i to zarowno w TV (proponuje porownac Sony
> Trinitron vs 8-bitowy Panasonic z kineskopem typu Delta) jak i w
> monitorach komputerowych. A i niektore wykonania trinitronow (np.
> Diamondtron) sa raczej do d* niz do pracy.

pisalem juz o tym. nie wiem czy jest sens sie powtarzac. sama idea trinitrona
powoduje poprawe jakosci obrazu. wykonanie? masz racje - sa gorsze i lepsze,
poza tym ich ilosc jest mocno ograniczona (tylko jedna firma na swiecie
posiada na tyle opanowana technologie produkcji trinitronow ze klepie je
masowo) - stad wyzsze ceny oraz stosowanie innych rozwiazan przez
konkurencje. niestety dobry trinitron jest nadal lepszy niz dobra delta (nie
wiem, moze jestem przewrazliwiony ale odkad popracowalem dluzej na
trinitronie denerwuja mnie kolorowe kropeczki w deltach). nawet cromaclear
neca (to juz nie jest klasyczna maska) nie daje tak dobrego obrazu.

> Fanom Trinitronow polecam test CTX 17" Diamondtron.

diamondtron nie jest trinitronem. ctx 17" jest obrzydliwy. co i tak niczego
nie dowodze, bo moge ci pokazac kilka monitorow z delta ktore daja taki obraz
ze musisz sie zdrowo domyslac co wlasciwie wyswietlaja ;)

karpio