Juz z Merlina PL, ale po walce...

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 15:03:49 MET

Ave!

Ja tez znalazlem wreszcie troche czasu i pisze juz spod Merlina PL. Walka
byla ciezka, ale to po troszce wina mojego sprzetu (DX2/66, 36 MB RAM,
miro 20SD 2 MB VLB). Proba wykorzystania sterownikow S3 864 i S3 864
GRADD powodowala losowe wywrotki podczas instalacji, a jak juz za 4-tym
razem udalo sie dojechac do konca, to bez polskich liter na pulpicie.
Wyjasnienie nadeszlo po wybraniu do instalacji VGA (wszystkim kumplom to
polecam, a sam wzialem sie za IBM-owskie sterowniki S3 tylko dlatego, ze
chcialem poprawic sobie moja o nich opinie -- nie udalo sie). No wiec po
wybraniu podczas instalacji VGA okazalo sie, ze "winowajca" jest program
PROGRESS.EXE, ktory w obecnosci mojej miro przy VGA pieknie i na
szczescie "bezbolesnie" wyburaczal sie na ekran (a wczesniej --
"bolesnie" i glebiej). Po instalacji wzialem oryginalne drivery miro,
zainstalowalem w OS/2, zainstalowalem w WinOS/2, dorzucilem poprawke
JR09427.ZIP zastepujaca UHPFS.DLL i wszystko zaczelo chodzic, jak nalezy.
Na razie nie mam czasu na glebsze wejscie w system (wyskakuje z Gdanska
na 1.5 doby), ale to co zdazylem zobaczyc robi wrazenie.

OSciski merliniaste!
Mirek Nowakowski