Re: NOKIA z kreskami

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 15:17:07 MET

> We wszystkich kineskopach Trinitron musz by te "kreski".
> Jest to normalne dla tego typu kineskop<=w.
> Sam mam MAGa z kineskopem Trinitron i zapewniam ciOmega +e
> w czasie u+ywania w niczym nie przeszkadzj bo siOmega ich nie zauwa+a.
> A pozatym Trinitron is the best.

niestety jest drogi i ma wielu wrogow ktorzy podaja kreski jako istotna wade
tylko dlatego ze:
a) nie stac ich na trinitrona
b) nie pracowali na nim nigdy a o paskach jedynie slyszeli. wydaje im sie
    ze to 10cm paski przez srodek ekranu :) nie wiedza jednak nic o jakosci
    obrazu generowanego przez takie zabawki...

dla ulatwienia dodam, ze wydalem nie tak dawno 21mln na 15" SONY z
Trinitronem (najlepsza z kilku dostepnych wersji) w pelni swiadomy i
przekonany tego co robie. moze nie wiem az tak wiele jak wielu z was (; ale
jako takie rozeznanie mam i byle g.. nie nabywam, zwlaszcza dla siebie. dla
ulatwienia dodam, ze w tej cenie mozna bylo nabyc 17" CTX z kineskopem
Delta...

karpio