Vobis (Bylo: Optimus schodzi na psy)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 21:52:48 MET

On Wed, 22 Nov 1995 14:29:58 +0100 Enigmei wrote:

>Czy ma ktos moze zdanie na temat VOBIS'a ?
>Ma podobno bedzo tani sprzet, jedno pytanie czy dobry ?

   Vobis to jeden z najwiekszych dostawcow komputerow na
rynek europejski. W Niemczech (o ile ja wiem, wiecej bedzie
wiedzial Raphael) cieszy sie dobra opinia zarowno pod wzgledem
jakosci sprzetu jak i jakosci obslugi posprzedaznej. W Italii
czesto czytam w czasopismach komp. "lamentacje" n/t "podejscia
do klienta". Jest to jednak w tym zsocjalizowanym kraju
normalne, co do jakosci - specjalnych zastrzezen nie ma,
sprzet jest uwazany za "markowy". Jednak ani w Niemczech,
ani w Italii sklepow Vobisu nie uwaza sie za tanie!
Czyzby w Polsce (moze na razie, promocyjnie) Vobis prowadzil
inna polityke cenowa?

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org