Re: Vobis (Bylo: Optimus schodzi na psy)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 23:37:10 MET

Gregorio Kus napisal:
> Vobis to jeden z najwiekszych dostawcow komputerow na
> rynek europejski. W Niemczech (o ile ja wiem, wiecej bedzie
> wiedzial Raphael) cieszy sie dobra opinia zarowno pod wzgledem
> jakosci sprzetu jak i jakosci obslugi posprzedaznej. W Italii
> czesto czytam w czasopismach komp. "lamentacje" n/t "podejscia
> do klienta". Jest to jednak w tym zsocjalizowanym kraju
> normalne, co do jakosci - specjalnych zastrzezen nie ma,
> sprzet jest uwazany za "markowy". Jednak ani w Niemczech,
> ani w Italii sklepow Vobisu nie uwaza sie za tanie!
> Czyzby w Polsce (moze na razie, promocyjnie) Vobis prowadzil
> [...]

Slyszalem opinie, ze czesto mozna kupic w Vobisie nieomal kota w worku,
tzn. jesli sie znasz i dopilnujesz, zeby np. plyta obslugiwala AMD enh.,
dysk byl PIO 4, a karta grafiki miala 90Hz w 800x600 to rzeczywiscie
dostaniesz porzadny komputer. Natomiast jesli wejdziesz i niepewnym
glosem poprosisz "o komputer" to mozesz dostac ... Widzialem pare efektow
takich zakupow. No tak, obudowa rzeczywiscie szpanerska.
  Co o tym sadzicie?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |