Re: Vobis (Bylo: Optimus schodzi na psy)

Autor: Radio ESKA (eska_at_pol.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 17:14:46 MET

Jesli chodzi o Vobis to jeden z moich znajomych ostatni oddal monitor
u nich do naprawy (gwarancja) i czeka juz 3 tydzien !:#
Wczesniej zawiozl komputer aby zalozono mu karte muzyczna i cd-rom.
"Autoryzowany" serwis stwierdzil ze w jego komputerze nie da sie zalozyc
AWE32 tak aby poprawnie funkcjonowaly z WIN95 (wiem.. wiem..) choc
sa w nich firmowo sterowniki do AWE32.
W ogole to spedzilem przy jego komputerze pare godzin (wczesniej)
i tak naprawde w nim niewiele dziala poprawnie.
Byc moze jest to wina zaawansowanej technologii (486 PCI) ale mysle
ze te komputery to poza wygladem (Colani) to smiecie.
Slawna kiedys sprawa z "zapiminaniem" montowania Cache na plycie to
fakt - moj kolega zostal tak potraktowany (potem owszem zalozyli).

Escom to tez "niezla firma".
Spotkalem sie z wielokrotna koniecznoscia wymiany
roznych podzespolow u nich kupionych (cdrom-y, streamery)
Oni chyba traktuja klientow jak tester - "...a moze dobre, a jak nie
to sam przywiezie, bedziemy mieli dwa tygodnie na podlubanie a potem
i tak mu zalozymy te z nowej niesprawdzonej partii..."
To moze moja fantazja ale tak to wyglada ze strony klienta.

Osobiscie polecilbym udanie sie do jakiegos dobrego znajomego
"skladacza" :{ i zlozenie.
Mozna powybrzydzac, nauczyc sie czegos, i taniej kupic.

Przemyslaw Raczek eska_at_pol.pl