Re: Vobis (Bylo: Optimus schodzi na psy)

Autor: AZ (piisa_at_ran.es)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 18:44:53 MET

At 17:03 22/11/95 +0100, you wrote:

> Vobis to jeden z najwiekszych dostawcow komputerow na
>rynek europejski. W Niemczech (o ile ja wiem, wiecej bedzie
>wiedzial Raphael) cieszy sie dobra opinia zarowno pod wzgledem
>jakosci sprzetu jak i jakosci obslugi posprzedaznej. W Italii
>czesto czytam w czasopismach komp. "lamentacje" n/t "podejscia
>do klienta". Jest to jednak w tym zsocjalizowanym kraju
>normalne, co do jakosci - specjalnych zastrzezen nie ma,
>sprzet jest uwazany za "markowy". Jednak ani w Niemczech,
>ani w Italii sklepow Vobisu nie uwaza sie za tanie!
>Czyzby w Polsce (moze na razie, promocyjnie) Vobis prowadzil
> [...]

W Hiszpanii jest uwazany za dosc tani i dobry. Ich pecety nie sa uwazane za
markowe i sa tylko troche drozsze od skladakow sprzedawanych przez
hiszpanskie firmy. Co maja w srodku jest tajemnica dla mnie. Nie tylko
sprzedaja HighScreen i Colani ktore sa drogie ale maja takze skladaki bez marki.

Na obsluge klienta nie moge narzekac. Nawet sprzedaja mi dyskietki taniej
gdy nie zadam faktury (i z faktura takze sa bardzo tanie).

Pozdrowienia,

Artur Zakrzewski
piisa_at_ran.es