Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 16:13:27 MET

<kloss_at_PLPUAM11.AMU.EDU.PL> wrote:
> Mam kolege w escomie ktory pracuje na serwisie i widze ze
>sprzet to oni sprowadzaja calkiem niezly, ale w serwisach siedza
>ludzie z ulicy co maja blade pojecie na temat elektroniki, dlatego
>efekty sa takie jakie sa.
> Hans Kloss
>P.S. To co wyzej napisajem odnosi sie chyba do wiekszosci "FIRM".

Co do ESCOMA to dziewczyna miala przykre doswiadczenie. Mysz
przestala dzialac po jednym dniu, dolaczyli atrapy driverow karty
Avance (PCI) (kompletny smietnik na ekranie, na szczescie
znalazlem nowsze). Obsluga w ESCOM byla delikalnie mowiac
chamska.
Pawel
Drivery do kart chyba wystarczy sprawdzic raz jak sie kupuje
partie kart wiec to nie wina servisu.