Witam, Jestem nowy!

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 22:17:04 MET DST

 Witam serdecznie! Nazywam się Jakub Witowski. Od najmłodszych lat
interesuję się mineralogią. Obecnie mam 14 lat i juz całkiem spore, bo
ośmioeltnie doswiadczenie w tej dziedzinie.
Specjalizuję się głównie w minerałach dolnego śląska( choć światem też
nie gardzę), a szczególnie minerałami melafirów oklic Kłodzka, wkońcu
tam mieszkam.:-)
Mam nadzieję, że dobrze bedzie sie nam razem dyskutowało.
Zapraszam też na mojego bloga: geo-paleo.bloog.pl
Szczególnie liczę na Wasze komentarze.:-)
Pozdrawiam, Kuba.

Czy na wakacje warto zabrać laptopa?
Zobacz gdzie działają strefy darmowego, bezprzewodowego Internetu!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd128.html&sid=1259