Re: Re: chabazyty ze strzegomia

Autor: <paleonet_at_op.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 22:21:15 MET DST

Witam,

zapytam : co dalej z Otoczakiem? Jest szansa na dalsze wydawanie go? Wiem,
ze to kwestia kasy, tzn opłacalności całej "imprezy" ale może gdyby podnieść
cenę egzemplarza? Kto jest zainteresowany to i tak kupi, a 5 zł czy 10 zł w
tą czy w tamtą ....chyba nie robi różnicy. Tak mi się przynajmniej wydaje
osobiście. Nie kupujemy go co dzień więc .... jak myslicie?

Jarosław