Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 08:19:46 MET DST

Njalepeij jest po prostu znaleźć zbocze, gdzie leży pełno luźnych
bloków, nie sposób go nie zauwarzyć.
Pozdrawiam, Kuba.

Dnia 19-08-2007 o godz. 19:57 aptekapiokar@neostrada.pl napisał(a):
> Tak też myślełem . Jeżeli możesz określić bliżej lokalizację podając
> orientacyjny punkt np. skrzyżowanie dróg lub coś podobnego ( z uwagi
> na ograniczony czas pobytu chciałbym dojechać w "pewne" miejsce).

Wielka siatkówka we wrześniu w Starych Jabłonkach
zobacz gwiazdy siatkówki plażowej na żywo!
Mistrzostwa Świata w siatkówce plażowej 5-9.09.2007
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fstarejablonki.html&sid=1262