Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 11:08:39 MET DST

Witam Panie Tomku!
Faktycznie ma Pan racje co do złota, widocznie zbyt dobrze sie mu nie
przyjrzałem. Dziękujuę za kubeł zimnej wody. :-)
Wkrótce na stronie pojawią sie relacje, być moze ze Szklar i z wyprawy w
poszukiwaniu minerałów melafiru okolic Kamieńca- Suszyny.
I tutaj pojawia sie moja wielka prośba.
Jeden artykuł dotyczący Kamieńca- suszyny obiecałem już panu Kefirowi(
znam tylko jego nick) na stronę www.menteetmalleo.pl.
Drugi artykuł( oczywiście różniacy sie znacznie w treści) dotyczący
Kamieńca-Suszyny chcisłbym napisać dla " Otoczaka".
Kiedy byłem we Lwówku dowiexziałem się od wiarygodnego źródła, że "
jeżeli wszystko dobrze pójdzie, ruszymy w październiku".
Mowa o wznowieniu wydawania " Otoczaka" oczywiscie. Mam nadzieję,że
wszytsko dobrze pójdzie.
Wiem, ze mój artykuł moze nie bedzie tak fachowy, jak inne artykuły w "
Otoczaku" i, że poziom merytoryczny jest dosyć wysoki, jednak myśle ,ze
podołam takiemu wyzwaniu.
Bardzo chciałbym rozsławić mineralogiczne lokalizacje okolic Kłodzka,
gdyz zostały one zapomniane przez niektórych kolekcjonerów, a okazy tam
znajdowane są czesto dobrzej klasy.
Pozdrawiam,Kuba.

P.S. Trzymam kciuki za " Otoczaka". :-)

Dnia 18-08-2007 o godz. 22:19 Tomek Praszkier napisał(a):
> Bardzo fajna strona - fajnie, że "Ci sie chce".
> Mam nadzieje, że niebawem przeczytam tam ciekawą relacje ze Szklar ;-))
>
> Nie moge sie tylko zgodzić z jednym stwierdzeniem z Twojej strony
> dotyczącym wystawy w Lwówku - "Pojawiło sie też złoto, jednak niezbyt
> efektowne.."
> Cóż może nie było duże ale to niewatpliwie najlepszy (a i najdroższy)
> okaz złota rodzimego w Polsce. ten około 3 cm "krzaczek" na
> mkwarcowym matriksie charakteryzuje sie niezwykłym dla złota
> rodzimego połyskiem a przede wszystkim jest doskonale
> [...]

Pomyśl o innych, zabierz ich do kina na ZAKOCHANEGO MOLIERA.
Pełną humoru, wzruszającą historię o miłości w stylu "Zakochanego
Szekspira". W kinach od 17 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzakochjanymolier_zwiastun.html&sid=1264