Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: <aptekapiokar_at_neostrada.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 19:48:37 MET DST

On 17 Sie, 22:17, "Jakub Witowski" <kubawitow...@wp.pl> wrote:

> Zapraszam też na mojego bloga: geo-paleo.bloog.pl
> Szczególnie liczę na Wasze komentarze.:-)
> Pozdrawiam, Kuba.
> Witaj Kubo
Widziałem bloog . Mysle , ze w obecnej chwili zrobienie zdjecia
cyfrowego nie jest takim problemem jak jeszcze kilka lat
temu i zachecam wszystkich do pochwalenia sie swoimi zbiorami
zamieszczajac np. na fotosik.pl albumy z minerałami.
Nic tak nie działa na zbieracza jak ciekawy minerał. Mysle , ze jako
"tubylec" mozesz opisac jakies ciekawe miejsca.
W lipcu bylem w Klodzku przez 4 dni z dzieciakami ( jeden starszy od
ciebie ) ale z nastawieniem na zwiedzanie innych osobliwosci Ziemi
Klodzkiej. W dniach 23-36.08 bede na kolejnej wyprawie tym razem
okolicach Wojcieszowa z .
nastawieniem na minerały. Czy w Twoich skamielinach sa odciski
roslin . Jezeli sa one z okolic Nowej Rudy to napisz gdzie najlepiej
szukac - moze zahacze o halde. Mimo mlodego wieku kolekcja niezla.
Moje wyprawy maja na celu zaszczepienie bakcyla zbieracza moim
chlopakom - mlodszy ma tyle lat ile miales zaczynajac przygode z
mineralami.
Jurek