Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 08:14:48 MET DST

Wszytskie okazy beryli z moich zbiorów są kupione albo pochodzą z
wimiany. O tym gdzie ich dokładnie szukać nie wiem praktyczne nic.
Za to w ksiażce pod tytułem " mineralogiczna panorama dolnego śląska"
K. Łobosa, jest sporo o berylech, chyba nawet o tych z okolic Bielawy.
Co do szmaragdów, nie są one znalezione przeze mnie.
wiem tylko tyle, że pochodzą z okolic Strzelina,ale miejsce dokładnego
znalezienia, to słodka tajemnica, mojego znajomego- ich znalazcy.
Moze kiedyś ją poznam.... :-)
Pozdrawiam, Kuba.

Dnia 19-08-2007 o godz. 21:52 Andy napisał(a):

> Fajne beryle. Sam je znalazles czy kupione?
> W Bielawie od dawna wiadomo o berylach, ale nigdy ich tam nie znalazlem,
> nie za bardzo wiedzialem gdzie szukac.
> A gdzie kolo Strzelina takie ladne szmaragdy sie znalazly?
>
> ak

Pomyśl o innych, zabierz ich do kina na ZAKOCHANEGO MOLIERA.
Pełną humoru, wzruszającą historię o miłości w stylu "Zakochanego
Szekspira". W kinach od 17 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzakochjanymolier_zwiastun.html&sid=1264