Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 22:12:27 MET DST

Witam! Dziękuje serdecznie za miłe słowa. :-)
Jeśli chodzi o moje zbiory skamieniałosci, to tak, naturalnie znajduja
siew nich takze odciski roślin.
Okazy te pochodzą wyłącznie z Nowej Rudy, w wiekszości znalezione
własnoręcznie.
Istotnie najlepiej jest szukać na hałdie, ciekawe okazy można znaleźć w
luźnych blokach juz u podnóża hałdy.
Są to głów nie skrzypy, liście paproci z Rodzaju Neuropteris,
czasem lepidodendrony i paprocie, choć ote drugie już coraz trudniej.
Przy odrobinie szczęścia możan tez znaleźć skrzemieniałe drewno.
Bardzo ładne, dobrze zachowane okazy, można znaleźć w wyższych partiach
zbocza, choć to bym odradzał, ta część hałdy jest bardzo zdradliwa i dla
kogos, kto jest na niej pierwszy raz może to być tragiczne w skutkach,
sam tam nigdy nie wchodziłem.
Można wejsć też na sam szczyt,piękne widoki i można próbowac szczęścia
szukajac minerałów, mnie udał się znaleźc jedynie diopsyd, ale możliwe
do znalezienia są tam też dyckity, labladory( niestety kiepsko iryzują)
i inne rzadkie minerały.
To stanowisko gorąco polecam.
Pozdrawiam, Kuba.

P.S. Trzymam kciuki za Pana synów. :-).

Dnia 18-08-2007 o godz. 19:48 aptekapiokar@neostrada.pl napisał(a):

> Widziałem bloog . Mysle , ze w obecnej chwili zrobienie zdjecia
> cyfrowego nie jest takim problemem jak jeszcze kilka lat
> temu i zachecam wszystkich do pochwalenia sie swoimi zbiorami
> zamieszczajac np. na fotosik.pl albumy z minerałami.
> Nic tak nie działa na zbieracza jak ciekawy minerał. Mysle , ze jako
> "tubylec" mozesz opisac jakies ciekawe miejsca.
> W lipcu bylem w Klodzku przez 4 dni z dzieciakami ( jeden starszy od
> ciebie ) ale z nastawieniem na zwiedzanie innych osobliwosci Ziemi
> Klodzkiej. W dniach 23-36.08 bede na kolejnej wyprawie tym razem
> [...]

Pomyśl o innych, zabierz ich do kina na ZAKOCHANEGO MOLIERA.
Pełną humoru, wzruszającą historię o miłości w stylu "Zakochanego
Szekspira". W kinach od 17 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzakochjanymolier_zwiastun.html&sid=1264