Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 20:04:52 MET

Witam....

Dawno dawno temu na poczatku istnienia tej listy prowadzona byla dyskusja na temat magnetyzerow paliwa.
Wowczas to nikt z obecnych tu zarowno fachowcow jak i amatorow nie umial podac przyczyny dzieki ktorej mialo by to faktycznie cos dawac, zatem naszym wnioskiem bylo ze to zwykle naciaganie ludzi.
Jednak na liscie przybylo ludzi (fachowcow pewnie tez) byc moze cos ktos wie cos wiecej niz owczesne forum.

Kiedys na forum pl.misc.samochody prowadzilem dyskusje z sprzedawca takiego urzadzenia. Na moje pytanie czy to cos daje zostalem obrzucony miesiwem jednak na moje dosc konkretne argumentu Pan ten uspokoil sie a nawet wyslal mi bardzo konkretne materialy.
W 50% stanowia one opinie i publikacje zachwyconych uzytkownikow oraz testy dokladnie nie okreslonych instytucji. (The California Air Resources Board, Magnetizer Group Inc., Instytut lotnictwa w Warszawie, Warszawskie Zaklady Radiowe "RAWAR" (????) Politechnika Slaska w Gliwicach) Oczywiscie wszystkie wykazaly doskonalosc tego urzadzenia. Sam dotarlem do odpowiedniego instytutu na Politechnice Slaskiej zajmujacego sie badaniami silnikow lecz tam nikt sobie takich badan nie przypomina.
Poza tym mam prace Pana Dr inz. Andrzeja Szczypiorowskiego z Instytutu Inzynieri Srodowiska w Politechnice Czestochowskiej. Praca ta zawiera same konkrety jednak ja z srednim wyksztalceniem chemicznym do tego 7 lat temu nie jestem nawet w stanie ocenic czy sa to konkrety czy tez pseudonaukowy belkot. Nie udalo mi sie tez zdobyc ani e-maila ani numeru telefonu wyzej wymienionego Pana zatem nawet nie wiem czy on istenieje oraz czy jest rzetelnym naukowcem.
Niestety praca ta to kilka stron napisanych bardzo drobnym druczkiem i nikt nie zmusi mnie do przepisania tego. Zeskanowanie tego raczej tez nie wchodzi w gre bo mialoby to duzy rozmiar (no chyba ze ktos jest specjalnie zainteresowany)
Jesli ktos jest zaiteresowany jestem sklonny przeslac mu to, jesli tylko zobowiaze sie do ustosunkowania sie do tego materialu. Material mowi cos o wzgelenych anty i orto rownoleglych spinach protonow wodoru (rowniez atomowego...tego calkiem nie rozumiem jak mozna mowic o wzglednym spinie jednego protonu) Orto wodor jest ponoc lepszy do spalania i do tej przemiany sluzy wlasnie magnetyzer.
To streszczenie niewielkiego fragmentu, dalej przedstawione jest wiele innych powodow dla ktorych to jest rewelacja.

Prosze o opinie na ten temat oczywiscie bez odzywek typu: "to jest dobre bo amerykanie to stosuja" albo "setki zadowolonych uzytkownikow". Zreszta mam nadzieje ze szanowne forum jest za powazne na takie rzeczy.

                            gabrys.