Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 12:00:53 MET

>Mniejsze zuzycie paliwa o 10-20% to jakies 2 zlote na kazde 100 km. OK!
>Wchodze w to. Mam juz magnes staly. Gdzie go umiescic?

Nie mam pojecia....z rysunkow wynika ze owy magnetyzer to cos podobnego do filtra paliwa byle ze dluzsze. W naturze jeszcze nie widzialem...
Ale w reklamach pisze ze to ODPOWIEDNIO dobrane pole..zatem uwazaj z tym magnesem zebyc nie zwiekszyl sobie zuzycia paliwa. :))

Najlepiej zadzwon pod numer 065 292560 firma sie nazywa Mrozex i powiedz ze jestes zainteresowany zakupem tego cuda i prosisz o materialy informacyjne..
Jak dobrze pojdzie to firma jeszcze isnieje bo nie tylko magnetyzerami sie zajmuje. (jakies pol roku temu jeszcze byla)

                        gabrys.