Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 23:46:00 MET

> Niestety praca ta to kilka stron napisanych bardzo drobnym druczkiem
> i nikt nie zmusi mnie do przepisania tego. Zeskanowanie tego raczej
> tez nie wchodzi w gre bo mialoby to duzy rozmiar (no chyba ze ktos
> jest specjalnie zainteresowany)

A moze by tak przy skanowaniu wykorzystac jakis program OCR?

Oj to raczej teoria...jest to ksero i to byc moze ksera, w sumie czytelne jest dosc dobrze ale OCR raczej tego nie chwyci. Jesli chcesz sprobowac moge zeskanowac i przeslac Ci. Dla mnie wygenerowanie dobrego scanningu i przeslanie kilku MB poczta nie jest problemem..tylko cobym Ci skrzynki nie zapchal.

Ja dyskusja nad tym teksem jestem bardzo zainteresowany, magnetyzerami zajmuje sie wiele firm a zatem moze sie jednak okazac ze to jakims cudem dziala choc wedlug moich przemyslen nie ma prawa. Ale jesli montaz magnetyzera wiaze sie z regulacja gaznika to efekt moze byc :)))))

                            gabrys.