Autor: Miroslaw Owczarek (owcz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 11:57:37 MET
On Wed, 11 Mar 1998, Gabriel Drabik wrote:
> >Jestem zainteresowany materialami: Pawel Pawlowicz, Katedra Chemii
> >Akademii Rolniczej, Norwida 25, 50-375 Wroclaw.
> >
> >Pozytywne efekty magnetyzera sa raczej rezultatem wykonanej przy
> >montazu magnetyzera regulacji gaznika.
>
> Mam dokladnie te same przypuszenia..juz latwiej by mi bylo uwierzyc
> jakby magnetyzer dzialal bezposrednio w cylindrze a nie przed gaznikiem.
> To moze otworze stacje i bede sprzedawac zmagnetyzowane paliwo ??? :))
>
Czy w podanym artykule jest podana np. procentowa oszczednosc paliwa? Jak
duze jest to urzadzenie? Jaki jest pobor pradu z akumulatora? Kazdy
wlaczony odbiornik w samochodzie (swiatla) zwieksza przeciez zuzycie
paliwa, wiec czy zysk na oszczednosci jest podany wzgledny czy
bezwzgledny. Jezeli czas relaksacji jest rzedu kilku milisekund (spinow),
to czy nie powinien byc stosowany w silnikach GDI (bezposredni wtrysk do
komory spalania) zamiast w gaznikowych?
Prosze o rozwianie moich watpliwosci.
Mirek.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 08 May 2003 - 14:44:27 MET DST