Autor: Miroslaw Owczarek (owcz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 11:57:37 MET


On Wed, 11 Mar 1998, Gabriel Drabik wrote:

> >Jestem zainteresowany materialami: Pawel Pawlowicz, Katedra Chemii
> >Akademii Rolniczej, Norwida 25, 50-375 Wroclaw.
> >
> >Pozytywne efekty magnetyzera sa raczej rezultatem wykonanej przy
> >montazu magnetyzera regulacji gaznika.
>
> Mam dokladnie te same przypuszenia..juz latwiej by mi bylo uwierzyc
> jakby magnetyzer dzialal bezposrednio w cylindrze a nie przed gaznikiem.
> To moze otworze stacje i bede sprzedawac zmagnetyzowane paliwo ??? :))
>

Czy w podanym artykule jest podana np. procentowa oszczednosc paliwa? Jak duze jest to urzadzenie? Jaki jest pobor pradu z akumulatora? Kazdy wlaczony odbiornik w samochodzie (swiatla) zwieksza przeciez zuzycie paliwa, wiec czy zysk na oszczednosci jest podany wzgledny czy bezwzgledny. Jezeli czas relaksacji jest rzedu kilku milisekund (spinow), to czy nie powinien byc stosowany w silnikach GDI (bezposredni wtrysk do komory spalania) zamiast w gaznikowych? Prosze o rozwianie moich watpliwosci.
Mirek.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 08 May 2003 - 14:44:27 MET DST