Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 18:29:31 MET

>Jestem zainteresowany materialami: Pawel Pawlowicz, Katedra Chemii
>Akademii Rolniczej, Norwida 25, 50-375 Wroclaw.
>
>Pozytywne efekty magnetyzera sa raczej rezultatem wykonanej przy
>montazu magnetyzera regulacji gaznika.

Mam dokladnie te same przypuszenia..juz latwiej by mi bylo uwierzyc jakby magnetyzer dzialal bezposrednio w cylindrze a nie przed gaznikiem. To moze otworze stacje i bede sprzedawac zmagnetyzowane paliwo ??? :))

Jesli chodzi o wyslanie tych materialow..to wlasnie dzisiaj chcialem to zrobic i co sie okazalo...taka sprytna sztuczka. Materialy mam wydrukowane (xerowane) na czerwonej kartce !!! I zwykle ksero nie chce tego chwycic.
Jutro jak znajde troche wiecej czasu to zeskanuje to odfiltruje czerwony i sprobuje wydrukowac.
Jutro tez pewnie bede dzwonic do autora tej pracy naukowej, ciekawe czy on wogole istnieje, numer do tego instytutu dzisiaj sekretarka zdobyla.

                        gabrys.