Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sun, 24 Oct 2021 18:39:28 +0200
Sun, 24 Oct 2021 09:53:42 +0200, Ewa <ED@comp.com>  wysmarował:

> Po nacisnięciu na "OS boot Manager" w celu zmiany kolejności
> pojawił się pisk i w ramce napis:
> Windows Boot Manager (SPCC M.2 SSD)
> Naciskanie pozostałych pozycji powoduje tylko pisk.

Może jednak zrób obraz systemu na drugim/zewnętrznym dysku, jak pisałem
wcześniej,
oraz wykonaj za pomocą tego samego oprogramowania bootowalnego pena,
który jest zgodny z UEFI.
Włóż pena do USB i podczas startu lapka wciśnij klawisz funkcyjny do wybrania
urządzenia
z którego ma ruszyć, w HP prawdopodobnie F9, poczytaj w manualu tego
konkretnego lapka.
Sprawdź czy w menu pojawi się pen.

SushiMaster