Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 15 Oct 2021 16:34:49 +0200
W dniu 2021-10-15 o 14:22, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> napisał(a):
To tak samo jak  z tymi nowymi telewizoram., które trzeba będzie kupić, a trochę starsze wyrzucić na śmietnik.
Okradają nas i zarabiają na nas na każdym kroku.

No nie wiem czy tak samo. 32-bitowe procesory do pecetów przestano produkować 20 lat temu. Jeśli ktoś używa do codziennej pracy komputera z 32-bitowym procesorem, to brak 32-bitowego Windowsa 11 jest jego najmniejszym zmartwieniem.

Mam 64 bitowy procesor w komputerze, ale zawsze, od początku instaluję programy do 32 bit.

--
animka